- 20 lis 24 /
- Starlit Accounting sp. z o.o.
- realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń),
- koordynacja działań windykacyjnych,
- tworzenie analiz, zestawień, pism oraz dokumentów na potrzeby Zarządu,
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych i obsługa formalności związanych z zatrudnieniem,
- koordynacja i aktualizacja dokumentów kadrowych (we współpracy z zewnętrznym biurem),
- obsługa sekretariatu Zarządu, w tym: organizacja i koordynacja spotkań, zakupy na potrzeby biura, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad ekipą sprzątającą.
- masz doświadczenie w realizacji większości powyższych zadań,
- należysz do osób, które lubią planować, koordynować i porządkować,
- cechujesz się umiejętnością perswazji,
- jesteś dyskretna/y,
- jesteś samodzielny/a i wykazujesz się inicjatywą własną,
- sprawnie posługujesz pakietem Office (Excel, Word, PowerPoint),
- swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim.
- doświadczenie w branży usług finansowych, księgowych.
- zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę,
- elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9),
- zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska,
- wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu,
- możliwość korzystania z zaawansowanego systemu CRM i systemu do zarządzania zadaniami,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport).
- zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę
- wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu
- elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9)
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop + telefon)
- zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska
- dofinansowanie do pakietu sportowego (Multisport)
- Prześlij CV
- Porozmawiamy z kandydatami
- Przedstawimy ofertę współpracy
- Podpiszemy umowę i rozpoczniemy współþracę
Podobne ogłoszenia:
Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu
14 lis 2024
PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Kraków
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
Członek zarządu do spraw technicznych
09 lis 2024
Gdański Urząd Pracy
Gdańsk
Przygotowywanie przetargów, nadzór nad konserwatorami oraz firmą sprzątającą i pogotowiem lokatorskim. Nadzór nad firmami sprawującymi pracę w spółdzielni, przygotowywanie planów remontów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:00...
Asystent ds administracji
08 lis 2024
Cermag Construction Sp. z o.o.
Wrocław
Lokalizacja - Wrocław Czego oczekujemy: samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy komunikatywności obsługi komputera i znajomości programów MS Office prawo jazdy kat. B Co będzie należeć do Twoich...
Komentarze