- 01 lip 25 /
- Bico Group Sp. z o.o.
Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie inwestycji – od koncepcji, przez projekt, nadzór nad realizacją, aż po odbiory i okres gwarancji.
Nasze doświadczenie obejmuje projekty infrastrukturalne, budynki kubaturowe oraz obiekty o szczególnych wymaganiach, w tym szpitale oraz te objęte ochroną konserwatorską. Zawsze działamy w interesie Inwestora – rzetelnie, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym.
- Obsługa korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
- Wsparcie w opracowywaniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej.
- Obsługa administracyjna zespołu inżyniera kontraktu: przygotowywanie raportów, zestawień i harmonogramów.
- Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów między stronami kontraktu.
- Współpraca z wykonawcami, inwestorem i jednostkami administracji publicznej.
- Nadzór nad flotą samochodową (prowadzenie ewidencji, przeglądy, dokumentacja).
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC, itp.).
- Wykształcenie wyższe (mile widziane administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo).
- Doświadczenie w pracy administracyjnej powyżej 2 lata.
- Doświadczenie w obsłudze flot samochodowych lub ubezpieczeń – mile widziane.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
- Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową.
- Szukamy kandydata o wysokiej kulturze osobistej, umiejącego słuchać i pracować zespołowo.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym w biurze Inżyniera Kontraktu lub dla GDDKiA - znajomość branży budowlanej.
- Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams.
- Samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy.
- Sumienność pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków.
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
- Możliwość rozwoju zawodowego w zróżnicowanym środowisku projektowym.
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
- Udział w ciekawych inwestycjach o znaczeniu regionalnym i krajowym.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Pracę na pełny etat na umowę o pracę.
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Obsługi Zarządu
01 lip 2025
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Warszawa
Obowiązki na stanowisku: Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki. Bieżąca...
Asystent Zarządu
01 lip 2025
LST-Polska Sp. z o.o.
Bełżyce
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...
Asystentka zarządu /staż
29 cze 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Chrzanów
koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...
Komentarze