- 31 lip 25 /
- Ekologus Sp.z o.o.
Ogłoszenie numer: 10088281, z dnia 2025-07-31
Ekologus Sp.z o.o.
Jesteśmy ekspertami w ochronie środowiska, którzy realizują złożone i strategiczne projekty dla kluczowych firm przemysłowych – zarówno z polskim, jak i zagranicznym kapitałem.
Pomagamy naszym klientom spełniać najwyższe standardy środowiskowe. Wspieramy ich w zgodności z dynamicznie zmieniającymi się przepisami ochrony środowiska. Tworzymy innowacyjne rozwiązania, które realnie wpływają na zrównoważony rozwój.
Asystent / Asystentka Biura i Zarządu
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Opis stanowiska
- Administrowanie Recepcją:
- Archiwizacja dokumentów
- Zamawianie materiałów biurowych zgodnie z bieżącymi zapotrzebowaniem pracowników;
- Zarządzanie korespondencją i dokumentacją przychodzącą i wychodzącą ze spółki:
- Redagowanie pism urzędowych, pełnomocnictw, wniosków, protokołów (do wysyłanej dokumentacji);
- Przygotowywanie dokumentacji w języku obcym dla partnerów zagranicznych (samodzielnie lub zlecając tłumaczowi);
- Prowadzenie rejestru umów, ubezpieczeń (firmy, sprzętu, pojazdów, itd.) i kart gwarancyjnych; umów leasingowych lub kredytowych, umów z podmiotami świadczącymi usługi na rzecz spółki i fundacji;
- Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu;
- Monitorowanie płatności faktur sprzedażowych, komunikacja telefoniczna z Klientem, wysyłanie monitów w ramach standardów windykacji miękkiej;
- Wsparcie w przygotowaniu do realizacji usługi szkoleniowej: obsługa zamówień, oferta szkoleniowa, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. administracja, zarządzanie, marketing, ochrona środowiska lub pokrewne)
- Doświadczenie na stanowisku Office Managera lub administracji biurowej
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, najlepiej w branży B2B
- Doświadczenie związane ze szkoleniami (organizacja, sprzedaż) lub produktami z zakresu ochrony środowiska (np. sorbentami)
- Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), urządzeń biurowych oraz systemów CRM (mile widziane)
- Znajomość programów typu Canva, Notion, iFirma
- Umiejętność samodzielnej pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku pracy
- Umiejętność planowania priorytetów i doskonała organizacja pracy
- Proaktywne podejście do identyfikowania i rozwiązywania bieżących problemów operacyjnych
- Wysoka kultura osobista.
- Prawo jazdy: kategoria B
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy
- Pracę stacjonarną
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 36-letnim stażem
- Niezbędne narzędzia pracy
- Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
- Ambitną, miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka Zarządu
31 lip 2025
PFTECHNOLOGY SP. z o.o.
Wierzbica
Kompleksowe zarządzanie biurem Spółki. Zapewnienie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez utrzymanie wysokiego standardu obsługi recepcyjnej i wyglądu biura; Nadzór nad przepływem informacji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji wewnętrznej...
Asystent / Asystentka zarządu
31 lip 2025
Asian Automotive Distribution Center
Warszawa
Zakres obowiązków: Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie...
Asystentka / Asystent Zarządu
27 lip 2025
P.W.BISEK
Wrocław, ul. Macieja Przybyły 22
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Obsługa korespondencji i redagowanie pism Przygotowywanie raportów i zestawień Wsparcie administracyjne oraz realizacja zadań zlecanych przez Zarząd Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)...
Komentarze