- 08 sty 25 /
- Staff Partners
For our Client, we are looking for:
- the organisation of meetings with internal and external participants,
- supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments,
- contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in the Division,
- keeping the register of the tasks assigned to the Division and the related deadline list, etc.
- Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
- Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
- Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
- Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
- high level of responsibility and ability to work independently;
- high level of service orientation;
- ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
- ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
- strong sense of accuracy and attention to detail;
- high level of discretion and ability to handle confidential matters;
- proven organizational skills;
- ability to adapt to a dynamic working environment;
- ability to learn new skills and software;
- ability to work in a team.
- contract of employment through the Employment Agency;
- daily remuneration: 70,54€ net;
- medical care, sport card;
- opportunity for development and promotion;
- convenient location of the office - the centre of Warsaw;
- work with professionals.
Application deadline: until January, 21 2025
Please be advised that only resumes in English will be considered.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej
07 sty 2025
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...
Asystent / Asystentka ds. administracji
05 sty 2025
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Wrocław
Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i...
Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac
03 sty 2025
Fresenius
Poznań
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W...
Komentarze