• 20 Sie 21
  • /
  • Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry
Pracownik / Pracownica Administracji
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki
Nr ref.: PRACOWNIK ADMINISTRACJI


Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • wprowadzanie danych do systemu,
  • kontrola sald klientów w systemie,
  • tworzenie dokumentów w systemie (FV, korekty, dokumenty magazynowe),
  • tworzenie raportów przy użyciu MS Excel.

Poszukujemy Osób: 

  • gotowych do pracy w systemie zmianowym,
  • posiadających minimum średnie wykształcenie,
  • potrafiących dobrze organizować pracę własną,
  • posiadających umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Excel),
  • dokładnych, systematycznych, samodzielnych,
  • posiadających umiejętność analitycznego myślenia.

Mile widziane:

  • doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość SAP.

Pracując z nami otrzymasz:

  • umowę o pracę bez okresu próbnego (cały etat, 2/3 lub 1/2),
  • atrakcyjny system premiowy,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – PRACOWNIK ADMINISTRACJI


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Podobne ogłoszenia:

Specjalista Back Office (finanse)

  • 22 Wrz 2021

  • CSP Customer Services Polska Sp. z o.o

  • Szczecin

Twój zakres obowiązków: Terminowe opracowywanie dokumentacji leasingowej (klienci indywidualni oraz biznesowi) Weryfikacja kompletności oraz wiarygodności dostarczanych dokumentów Sprawdzanie poprawności danych oraz ich uzupełnianie w systemie W razie...

Specjalista ds. administracyjno-finansowych - Asystent Dyrekcji

  • 22 Wrz 2021

  • PL Europainting Sp. z o.o.

  • Tychy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pełnienie funkcji Asystentki Prezesa Zarządu (cudzoziemiec, niemówiący po polsku) Rejestrację firmowej korespondencji, Fakturowanie sprzedaży Obsługa faktur sprzedażowych i zakupowych Raportowanie...

Specjalista ds. administracyjnych

  • 17 Wrz 2021

  • REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

  • Pruszcz Gdański

Fakturowania usług Sporządzania raportów rentowności umów i kontraktów Zarządzania korespondencją firmową Koordynacji obiegu dokumentów Przygotowywania wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki Bieżącego wsparcia administracyjnego...