- 28 mar 24 /
- METIB
- Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych.
- Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej.
- Przygotowanie raportów i innych dokumentów związanych z działalnością firmy.
- Zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa.
- Aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa.
- Nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów.
- Zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego.
- Organizowanie spotkań, konferencji, wyjazdów służbowych oraz wyjazdów integracyjnych pracowników.
- Organizowanie nowych oddziałów, przeprowadzek, wyposażenia biurowego.
- Kreowanie i wdrażanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych.
- Rozwój i wdrażanie strategii poprawy efektywności działania biura.
- Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników.
- Motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników.
- Organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze.
- Współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności.
- Tworzenie i aktualizacja bazy danych kontrahentów i podwykonawców.
- Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura.
- Organizowanie stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż. oraz wymaganiami ergonomii ochrony środowiska.
- Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.
- Onboarding nowych pracowników.
- Outboarding pracowników opuszczających firmę.
- Dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność.
- Doświadczenie zawodowe – minimum 5 lat.
- Płynna znajomość języka obcego.
- Wykształcenie wyższe podyktowane działalnością firmy bądź obejmujące zakres zarządzania i administracji.
- Obsługa programów wspomagających kierowanie biurem.
- Doskonała znajomość pakietu MS Office (w tym SharePoint).
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Odporność na stres.
- Dobra organizacja pracy.
- Ustalanie priorytetów.
- Przywiązanie do obowiązków.
- Wysoka kultura osobista.
- Inteligencja emocjonalna.
- Charyzma.
- Umiejętność logicznego myślenia.
- Ukierunkowanie na potrzeby innych w odniesieniu do kosztów firmowych.
- Długoletnie zatrudnienie i umowę o pracę.
- Spokojną i komfortową atmosferę pracy.
- Elastyczny czas pracy.
- Wsparcie rozwoju pracownika.
- Dopłatę do prywatnego ubezpieczenia medycznego.
- Dopłatę do karty Multisport.
- Możliwość długoletniej współpracy oraz zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
Podobne ogłoszenia:
Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych
26 kwi 2024
FRIZO Sp. z o.o.
Warszawa, Wiertnicza 108
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej...
Asystent / Asystentka Zarządu
26 kwi 2024
Medicover Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego Wspieranie funkcjonowania działu Finansów Koordynowanie obiegu dokumentów Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji...
Asystent / Asystentka Biura
26 kwi 2024
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa
Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja...
Komentarze