• 25 kwi 24
  • /
  • Selgros Cash&Carry

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
Nr ref.: Asystent/ka Dyrektora

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu,
  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),
  • przygotowywanie prezentacji i raportów,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji e-mail i poczty,
  • obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • posiadających znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową,
  • z doświadczeniem w pracy w obsłudze kadrowej pracowników,
  • nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
  • posiadających znajomość pakietu MS Office,
  • wykazujących się samodzielnością w działaniu i odpowiedzialnością,
  • pracowitych i zaangażowanych,
  • z wysoką kulturą osobistą i zdolnościami interpersonalnymi.

Mile widziane:

  • znajomość systemu kadrowo-płacowego (Płatnik, SAP HR).

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Podobne ogłoszenia:

Asystent dyrektora

  • 24 kwi 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

  • Zabrze

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora, wsparcie każdego z działów.Osoba na stanowisku asystenta dyrektora będzie odpowiedzialna za...

Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora

  • 22 kwi 2024

  • Mercure Kraków Stare Miasto

  • Kraków

Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych...

Asystent dyrektora

  • 15 kwi 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

  • Poznań

Praca w charakterze asystentki zarządu, obowiązki: dbanie o wizerunek Fundacji, prowadzenie korespondencji tradycyjnej i mailowej, obsługa lini telefonicznej, dokumentowanie działań w mediach społecznościowych, prowadzenie listy obecności, kart konsultacji...