• 12 lis 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 10408902, z dnia 2025-11-12

Klient portalu Praca.pl

Asystentka / Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie kalendarza spotkań
  • Tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy
  • Kierowanie pojazdem służbowym i uczestnictwo w podróżach służbowych
  • Wykonywanie innych zadań bieżących/kwartalnych zależnych od potrzeb

Wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Samodzielność, zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność
  • Pozytywne usposobienie

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z transparentnym systemem premiowym
  • Profesjonalne wdrożenie do pracy (szkolenia produktowe i softwarowe)
  • Szkolenia wspierające rozwój zawodowy
  • Pakiet świadczeń socjalnych (dopłaty do wakacji/świąt, karty Multisport)
  • Atrakcyjna oferta ubezpieczenia grupowego
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego
  • Nagrody (np. "Pracownik miesiąca", za usprawnienia, za polecenia kandydatów)
  • Pożyczki na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość udziału w akcjach charytatywnych
  • Bezpłatny parking
  • Dobra atmosfera i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Koordynator Biura

  • 12 lis 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Wrocław

Organizacja i nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura. Obsługa recepcji oraz połączeń telefonicznych. Zamawianie i kontrola zapasów artykułów biurowych. Wprowadzenie nowych pracowników i przygotowanie ich stanowisk pracy. Koordynacja korespondencji oraz...

Asystent ds. biura i administracji

  • 07 lis 2025

  • Bax Baumaschinen Sp. z o.o.

  • Suchy Las

Opis stanowiska: kompleksowa obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zespołów w codziennych zadaniach, koordynacja przepływu korespondencji i dokumentów, przygotowywanie faktur, zestawień i dokumentacji dla księgowości, nadzór nad flotą pojazdów,...

Asystent / Asystentka / Sekretarka

  • 03 lis 2025

  • Bax Baumaschinen Sp. z o.o.

  • Suchy Las

Najważniejsze obowiązki na oferowanym stanowisku: dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentacji firmowej zarówno w formie papierowej jaki i elektronicznej, prowadzenie rejestru umów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji...