• 12 lis 25
  • /
  • Automapa
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska
Opis stanowiska:
  • kompleksowe wsparcie kadry zarządzającej w codziennej organizacji pracy,
  • przygotowywanie dokumentów, analiz oraz raportów,
  • planowanie kalendarzy spotkań i podróży służbowych,
  • koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów, faktur i wydatków,
  • wsparcie w obszarze administracyjnym i organizacyjnym biura,
  • współpraca z działami finansów, HR i administracji w bieżących procesach.
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • samodzielność, dokładność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy z poufnymi informacjami,
  • mile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży technologicznej.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku,
  • pracę w kameralnym, wspierającym zespole,
  • atrakcyjne warunki współpracy (umowa o pracę lub B2B),
  • możliwość udziału w szkoleniach i rozwijania kompetencji zawodowych,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy i realny wpływ na codzienne procesy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

  • 11 lis 2025

  • Medicover Sp. z o.o.

  • Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

  • 10 lis 2025

  • Automapa

  • Warszawa, ul. Domaniewska

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy,...

Asystentka / Asystent Prezesa

  • 10 lis 2025

  • Lumel S.A.

  • Zielona Góra

Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie...