• 01 lis 25
  • /
  • Automapa
Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży;
  • Komunikacja i koordynacja: triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań;
  • Rozliczenia: obsługa wydatków, zamówień i faktur, podstawowe śledzenie budżetu, kontrola płatności, współpraca z finansami przy zamknięciach miesiąca;
  • Operacje biurowe: zaopatrzenie biura, rezerwacje sal, zgłoszenia serwisowe, reagowanie na incydenty oraz organizacja małych wydarzeń/offsite’ów;
  • Polityki i compliance: utrzymanie dokumentacji procedur, rejestrów i zasad BHP/biurowych; wsparcie administracji HR i finansów, onboardingu i lekkich procesów zakupowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
  • Doświadczenie w podobnej roli co najmniej 2 lata;
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
  • Samodzielność, skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Analityczne myślenie i praktyczna znajomość MS Excel;
  • Podstawowa wiedza w zakresie finansów i księgowości;
  • Potwierdzone doświadczenie w pracy z informacjami wrażliwymi.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy w branży IT
  • podstawowa wiedza z zakresu prawa i ekonomii
  • język niemiecki
Oferujemy
  • Stabilną i ciekawą pracę w małym, dynamicznym zespole, w środowisku międzynarodowym;
  • Wsparcie dla rozwoju zawodowego, w tym budżet na szkolenia;
  • Wynagrodzenie odpowiednie do doświadczenia i kwalifikacji;
  • Kontrakt b2b lub umowa o pracę w pełnym wymiarze;
  • Możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

  • 31 paź 2025

  • LUX MED Sp. z o.o.

  • Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego...

Asystent / Asystentka Zarządu

  • 31 paź 2025

  • Kronospan Polska Sp. z o.o.

  • Szczecinek

Miejsce pracy: Szczecinek Wymagania: Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym; Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Wysoka dyspozycyjność; Gotowość do odbycia...

Asystent / Asystentka Prezesa

  • 31 paź 2025

  • TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  • Wieprz

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami...